Mystery Audits
METEN IS WETEN

lobby.jpg

"CUSTOMER SERVICE IS AN ATTITUDE,
NOT A DEPARTMENT."



Weet u alles over uw onderneming?

Elke dag komen u en uw medewerkers via verschillende manieren in contact met uw gasten. Daarom is het noodzakelijk een goed en performant beeld te hebben over de manier waarop de gasten worden benaderd.

Onze audits zijn :

  • gericht op een efficiënte en doelgerichte controle van de geleverde service
  • 24/7 beschikbaar op ons state-of-art mobiel platform. Altijd, overal en op elk toestel toegankelijk (IOS, Android, Blackberry & Windows Phone)
  • online volledig naar uw voorkeur te modelleren van huisstijl tot specifieke rapporteringsvereisten.
  • uitgevoerd door professionals met minstens 5 jaar ervaring in Hospitality.
  • onderbouwd door onze eigen script. Vanzelfsprekend kan u ook uw eigen scripts aanbrengen die reeds in lijn zijn met uw eigen brand & service standaarden.
  • op maat van uw focus in de genomen beleidslijnen. 


 

Met onze audits kan u :

  • de sterktes en verbeterpunten van uw organisatie en team overzichtelijk in kaart brengen.
  • nieuwe medewerkers testen op hun capaciteiten.
  • zelf bepalen waar de focus moet op liggen.
  • nagaan of de juiste brand & service standaarden worden gevolgd.
  • een gericht coachingstraject uitstippelen
  • de blinde vlekken in uw organisatie naar boven halen.
  • een gepersonaliseerd evaluatie- en functioneringsgesprek kracht bijzetten.
  • In één lijn de link leggen met de KPI's van uw team of organisatie.
  • de aangeleerde upsell technieken verscherpen.