Assistent manager (m/v) | Antwerpen

<= terug naar overzicht

Jouw nieuwe werkplek!

Let’s turn up the heat!
Dit restaurant brengt serious BBQ naar het hart van Antwerpen en biedt een bar, een BBQ-restaurant én een rooftop bar waar alles draait om één ding: ambacht.

Het mixt American BBQ traditions met lokale invloeden voor een rock-your-socks-off BBQ-ervaring.
De pitmasters temmen de vurige vlammen in hun hell’s kitchen waar yankee-style ‘low & slow’ BBQ-gerechten op houtgestookte smokers en ‘hot & fast’ grill classics op de unieke Argentijnse parrilla grill bereid worden.

Belgium’s Best Bartenders switchen in de Bar zonder schroom tussen het shaken van award-winning cocktails en het tappen van ultra-locally-crafted beers direct uit de kelders van Brouwerij De Koninck.

Can’t handle all this heat? Dan is er op de 6e verdieping een urban rooftop met Antwerp’s finest view om ‘drink in hand’ op adem te komen. Enough with the BS, check out this ad.

Wie ben jij?

Je bent gepassioneerd door Hospitality en hebt al een degelijke ervaring opgebouwd als Chef de Rang. Je beschikt over een gezonde dosis relativeringsvermogen, hebt de capaciteit om het overzicht te bewaren en door dit overzicht op de juiste plaatsen en momenten bij te sturen.  Administratieve taken zie je als een welkome afwisseling en je hecht belang aan het juist en accuraat uitvoeren hiervan. Daarnaast ben je communicatief sterkt onderlegd, je gebruikt je dit talent om de juiste informatie op een constructieve manier bij de juiste persoon te brengen. Je werkt georganiseerd en gestructureerd zowel in je administratie als tijdens de dienst en kan dit ook overbrengen op het team.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid

  • Als rechterhand van de verantwoordelijke is je takenpakket tweedelig. Enerzijds ben je een sturende en organiserende kracht tijdens de dienst.

  • Je kent alle taken van de Chef de Rang en bent een leidinggevend voorbeeld tijdens de shift. Je kent je kaart, je wijnen, de HACCP-regels, helpt graag met de mis en place en bent niet te goed om mee helpen met opruimen na een drukke service.
    Ook in de heat of the moment behoud je jouw kalmte en het overzicht. Je stuurt en begeleidt de medewerkers om zo onze klant de absolute “wow” ervaring te bezorgen.

  • Daarnaast bied je ondersteuning aan de verantwoordelijke op het vlak organisatie, planning en administratie. Ook de social media verantwoordelijke kan op je rekenen. Je intrinsieke behoefte om elke klant tevreden te stellen maakt jou tot de ideale persoon om eventuele klachten aan te pakken en deze klanten terug tevreden te stellen.

Wat mag jij van jouw nieuwe werkgever verwachten?

  • Goede werksfeer in een unieke toonzettende werkomgeving
  • Grote mate van zelfstandigheid en vrijheid
  • Diverse opleidingen passend bij je functie
  • Marktconform loon
  • Full-time contract van onbepaalde duur
  • Bruto=netto overuren
  • Maaltijdcheques
  • Kledijvergoeding
  • Vervoersvergoeding
  • Goede doorgroeimogelijkheden 

Uurrooster

Variabel uurrooster in een 5 dagen week met vaste vrije dagen (maandag & dinsdag)

Startdatum

In overleg

Samengevat aanbod

  • Correcte uren en goede verloning !
  • Hard werkend team en leuke werksfeer.
  • Subliem concept, trendsetter.
  • Mooie doorgroeimogelijkheden
  • Je kan meteen starten.
  • Contract • Vaste Job • Contract van onbepaalde duur • Voltijds

Waar en hoe solliciteren

via de button bovenaan deze advertentie.
Belangrijk: volledige CV + motivatiebrief + foto
 

<= terug naar overzicht