Front Office medewerker (m/v) | Mercure Hotel | West Vlaanderen

<= terug naar overzicht

Jouw nieuwe werkplek!

Je komt terecht in één van de meest dynamische en snelstgroeiende hotels in West Vlaanderen. Het hotel maakt deel uit van een enthousiaste jonge groep, onder vlag van een internationaal gerenommeerd merk. Je wordt omringd door ware HORECA professionals waarin jij volop jouw talenten kan laten ontplooien. Het hotel blinkt uit door persoonlijke service, kwaliteit en spontaniteit. 
Als Front Office Medewerker ben je mee verantwoordelijk voor het verlenen van een onberispelijke service vanaf het moment van infoverstrekking, over het maken van reserveringen, inchecken tot het uitchecken.
Deze zaak is 7/7 geopend.

Wie ben jij?

  • Klantgerichtheid
    Je anticipeert op actieve wijze op de uitgesproken en onuitgesproken behoeften van de gast. Je bent hoffelijk, welgemanierd en beleefd naar anderen. Je onderzoekt hoe je gasten adequaat en optimaal kan helpen. Je biedt ook ongevraagd extra service.

  • Zelfstandigheid
    Je pakt zelf nieuwe werkzaamheden op en je lost de voorkomende dagelijkse problemen zelf op. Je richt je niet op de problemen, maar wel op de oplossingen. Je kiest voor snelle en praktische oplossingen.

  • Flexibiliteit
    Je bent in staat om je naargelang de omstandigheden aan te passen aan werkuren en taken. Je schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden. Je accepteert dat werk door anderen of door omstandigheden wordt bepaald.

  • Collegialiteit
    Je draagt bij tot een werksfeer waarin mensen zich thuis voelen en waarin mensen opkomen voor elkaar.

  • Uiterlijk voorkomen
    De mate waarin je door je uiterlijk voorkomen het imago van de Mercure Group gunstig weet te beïnvloeden.

  • Verantwoordelijkheid
    Je voelt je verantwoordelijk voor het resultaat op kwalitatief en/of kwantitatief vlak dat bereikt wordt, ook als meerdere mensen hiertoe hebben bijgedragen. Je schuift beslissingen niet voor je uit. Deze beslissingen neem je o.b.v. relevante informatie.

  • Pro-activiteit
    Je denkt na over het komend verloop van taken en je houdt alternatieven achter de hand om waar nodig bij te sturen. Je komt met voorstellen om zaken beter te doen.

  • Snelheid Je werkt snel en efficiënt, zonder de kwaliteit van het geleverde werk in het gedrang te brengen.

  • Nauwkeurigheid
    Je maakt geen fouten en slaagt erin om, na een eindcontrole, een perfecte taak af te leveren.

  • Zelfstandigheid
    Je pakt zelf nieuwe werkzaamheden op en je lost de voorkomende dagelijkse problemen zelf op. Je richt je niet op de problemen, maar wel op de oplossingen. Je kiest voor snelle en praktische oplossingen.

  • Commercieel
    Je bent het uithangbord van de Mercure Group, je promoot het hotel en diens diensten door zowel aan upselling als aan cross-selling te doen. Hiervoor is het noodzakelijk dat je op de hoogte bent van de soorten kamers en diens kenmerken, de hotelfaciliteiten. Je bent eveneens op de hoogte van bezienswaardigheden en restaurants in de stad Antwerpen.

  • Sociaal- en communicatievaardigheid
    Je kan je met gemak en vlotheid uitdrukken en je kan contacten aangaan in eigen taal en in andere talen.

  • Kwaliteitsgericht
    Je corrigeert direct als er niet aan de eisen wordt voldaan. Ook vraag je terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service.

  • Betrokkenheid
    Je bent trots op ‘ons’ bedrijf en je eigen bijdragen hierin. Ook voel je je prettig bij de waarden en normen van de Mercure Group.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid

Als front office medewerker ben je verantwoordelijk voor het ontvangen, in- en uitchecken van de gasten. Ook sta je in voor informatieverlening. Je bent het eerste aanspreekpunt voor de gasten. Je geeft eventuele operationele instructies aan het onthaalpersoneel (portier, bagagedrager,..), kamerdiensten en eventueel ook aan het restaurant.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid:

bediening telefooncentrale: oproepen aannemen en eventueel doorverbinden, verstrekken van informatie, noteren + doorgeven van boodschappen, reservaties registreren, registreren van gesprekken indien nodig;

klantendienst: ontvangen en inchecken van gasten, aanmaken en overhandigen van de sleutels, uitchecken, informatie en advies verstrekken, wekservice, noteren en doorgeven van boodschappen, klachtenbehandeling (opvangen, oplossen, opvolgen en rapporteren aan het management), uitchecken van gasten, verkopen met het oog op een maximale bezetting en de hoogst mogelijke kamerprijs, upselling, invoeren van clubleden, op de hoogte zijn van de regionale attracties en evenementen, contact onderhouden met de housekeeping i.v.m. bezette kamers, op de hoogte zijn van alles soorten kamers en hun kenmerken;

administratie: opvolgen van mails, brieven en faxen(opstellen, beantwoorden en verzenden) op een efficiënte en vertrouwelijke wijze behandelen, bijhouden van het klassement, aanvullen van folders, facturen opmaken, correct verwerken van de dagelijkse-wekelijkse-maandelijkse administratie, city ledgers controleren, NIS en denials rapporten opmaken;

kassawerkzaamheden: afrekenen, betalingen verwerken, kassa bij einde dienst overdragen en kunnen verantwoorden, wisselgeld controleren;

zorgen voor een ordelijke werkplaats (lobby, balie, receptie, back office en luggage room) en deze ook proper achterlaten bij het einde van je shift.

Dit takenpakket is niet limitatief.

Wat mag jij van jouw nieuwe werkgever verwachten?

  • Marktconform loon

  • Full-time contract van onbepaalde duur

  • Toffe werksfeer

  • Vervoersvergoeding (woon/werk)

  • Goede doorgroeimogelijkheden

Uurrooster

Als front office medewerker heb je 2 vrije dagen per week die variabel kunnen vallen (week/weekend)
Contract : 38 uren per week

Startdatum

In overleg

Samengevat aanbod

  • Correcte uren en goede verloning !

  • Hard werkend team en leuke werksfeer.

  • Uitgebreide faciliteiten in deze zaak

  • Mooie doorgroeimogelijkheden

  • Contract • Vaste Job • Contract van onbepaalde duur • Voltijds

Waar en hoe solliciteren

via de button bovenaan deze advertentie.
Belangrijk: volledige CV + motivatiebrief + foto
 

<= terug naar overzicht