Assistent F&B Manager | Mercure Hotel Roeselare | West Vlaanderen

<= terug naar overzicht

Jouw nieuwe werkplek!

Je komt terecht in één van de meest dynamische en snelstgroeiende hotels in West Vlaanderen. Het hotel maakt deel uit van een enthousiaste jonge groep, onder vlag van een internationaal gerenommeerd merk. Je wordt omringd door ware HORECA professionals waarin jij volop jouw talenten kan laten ontplooien. Het hotel blinkt uit door persoonlijke service, kwaliteit en spontaniteit. 
Als Assistent F&B Manager sta jij in voor de operationele dagelijkse vlotte gang van zaken in de F&B afdeling. Je werkt mee tijdens de piekuren en neemt actief de verantwoordelijkheid op zodat elke gast op zijn of haar wenken wordt bediend. Je hebt relevante ervaring, werkt nieuwe concepten uit en vervangt de F&B manager bij zijn afwezigheid.
Deze zaak is 7/7 geopend.

Wie ben jij?

Als Assistent F&B Manager ben je verantwoordelijk voor de inkoop, bereiding en bediening/verkoop van food & beverage-producten binnen het hotel. Je leidt hiertoe, via de verantwoordelijken, de afdelingen keuken, bediening, bar, banqueting, roomservice, etc. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van kwalitatieve en kwantitatieve doelstellingen aangaande de eigen afdelingen aan de hand van zelf opgesteld en gefiatteerd jaarplan en budget. Je hebt beslissingsrecht tijdens de afwezigheid van de F&B manager.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid:

  • Dienstverlening :
    toezien op de voortgang/uitvoeringskwaliteit, afstemmen van operationele zaken binnen de teams, bespreken van knelpunten, oplossingen zoeken, maatregelen nemen, processen verzorgen en afstemmen, klachten behandelen, processen verbeteren/opstellen en deze instructies doorgeven aan de medewerkers;

  • Optimalisatie:
    menu- en drankenkaarten opstellen en optimaliseren, overleggen met leveranciers, zorgen voor de tijdige aanwezigheid van voldoende hulpmiddelen/apparatuur;

  • Advies:
    bijdragen aan het bedrijfsbeleid, voorstellen formuleren, mee beslissen over voorstellen, zorgen voor een goede implementatie van genomen beslissingen;

  • Jaarplan:
    opstellen van het afdelingsbudget, toelichten en voorstellen van investeringen;

  • Controleren van alle facturen;

  • Maken van forecasts;

  • Opvragen en controleren van budgetten;

  • Doorgeven van bestellingen van de verschillende afdelingen na nazicht budgetten;

  • Meewerken aan innovatie van het hotel betreffende voeding, zalen, banqueting;

  • Opvolgen van trends (deelnemen aan beurzen, kijken wat de concurrentie doet, …);

  • toezien om de algemene kwaliteit van het hotel;

  • Personeelsbeheer:
    verlofaanvragen regelen, mee selecteren van nieuwe medewerkers, medewerkers (laten) opleiden/inwerken, beoordelen en stimuleren van medewerkers, voeren van functionerings- en evaluatiegesprekken;

  Dit takenpakket is niet limitatief.

Wat mag jij van jouw nieuwe werkgever verwachten?

  • Marktconform loon

  • Full-time contract van onbepaalde duur

  • Toffe werksfeer

  • Vervoersvergoeding (woon/werk)

  • Goede doorgroeimogelijkheden

Uurrooster

Als Assistent F&B Manager heb je 2 vrije dagen per week die variabel kunnen vallen (week/weekend)
Contract : 38 uren per week

Startdatum

In overleg

Samengevat aanbod

  • Correcte uren en goede verloning !

  • Hard werkend team en leuke werksfeer.

  • Uitgebreide faciliteiten in deze zaak

  • Mooie doorgroeimogelijkheden

  • Contract • Vaste Job • Contract van onbepaalde duur • Voltijds

Waar en hoe solliciteren

via de button bovenaan deze advertentie.
Belangrijk: volledige CV + motivatiebrief + foto
 

<= terug naar overzicht