Algemeen Manager (m/v) | Brasserie Appelmans | Antwerpen

<= terug naar overzicht

Jouw nieuwe werkplek!

Een trendy brasserie in hartje Antwerpen waar gastronomie, kwaliteit en belevenis centraal staan. Deze gerenommeerde brasserie heeft een jarenlange vlekkeloze reputatie opgebouwd bij hun vast cliënteel en viert dit jaar haar 15e verjaardag.
Deze zaak draait tot 170 couverts verdeeld over drie verdiepingen en 2 cocktailbars.
Brasserie Appelmans en de Absinthbar behoren tot de TasTE! Group waar ook The Dirty Rabbit, Black Smoke en Stuart Catering toe behoren.

Om de verdere groeiambities kracht bij te zetten en ter ondersteuning van het team zoeken wij een ervaren Algemeen Manager.

Wie ben jij?

Jij bent verantwoordelijk voor de algemene leiding van de zaak. Je zorgt voor een hartelijke sfeer, streeft elke dag kwaliteit en efficiëntie na en zorgt voor een warme werkomgeving voor de meer dan 30 medewerkers.

  • Je bent zelfverzekerd en straalt een natuurlijke autoriteit uit

  • Je eigenschappen als people manager zorgen voor een een vlotte samenwerking

  • Jouw positief empathisch vermogen stelt je in staat om anderen mee te krijgen in het verhaal

  • Je kent het klappen van de zweep en deinst voor geen uitdaging terug

  • Je kan perfect anticiperen op wijzigende situaties

  • In de HORECA is flexibiliteit geen onbekende factor

  • Je hebt een hart voor Gastvrijheid / Horeca / Nightlife & houdt van de stad Antwerpen

  • Je bent een initiatiefnemer en denkt graag mee met de directie hoe de naam nog bekender kan gemaakt worden

  • Je geeft regelmatig trainings en briefings

  • Je bent vlot communicatief vaardig en beheerst minstens 3 talen

  • Woonachtig in de regio Antwerpen

  • Je hebt feeling met de presentatie van gerechten en de kwaliteit

  • Je hebt ervaring in het leiden van grote groepen mensen en hoge volumes

  • Je ziet Appelmans als je eigen zaak.

Volgende taken vallen onder jouw bevoegdheid

  • Divers team kunnen leiden

  • Goed kunnen omgaan met verscheidene karakters en jonge mentaliteit

  • Roosters maken, uren begeleiden, mail opvolging, ondersteunen bar manager en chef

  • Coördinatie van groepen

  • Aansturen van Sociale media

  • Runnen van de algemene administratie

  • Kennis van stockbeheer

  • Je hebt een controlerende functie. Vb: je moet geen stocktellingen doen maar moet deze wel aansturen

  • Je analyseert continue de kaart, barkaart, menu’s ter verbetering van de kwaliteit

  • Je hebt een goede cocktailkennis / barkennis / drankenkennis

  • Verantwoordelijk voor een goede food- & beveragecost

Wat mag jij van jouw nieuwe werkgever verwachten?

  • Motiverend loonpakket (Categorie 9) met extra legale voordelen

  • Ondersteuning en coaching/begeleiding

  • Meedenken naar de toekomst (innovatie)

  • Flexibel werken

  • Gemotiveerd team

  • Kwaliteit van aanbod

  • Unieke locatie om te werken

Uurrooster

Variabel uurrooster in een 38 uren week. (volgens overleg),

Startdatum

In overleg.

Samengevat aanbod

  • Correcte uren en goede verloning !

  • Hard werkend team en leuke werksfeer.

  • Mooie doorgroeimogelijkheden

  • Je kan meteen starten

  • Contract • Vaste Job • Contract van onbepaalde duur • Voltijds

Waar en hoe solliciteren

via de button bovenaan deze advertentie.
Belangrijk: volledige CV + motivatiebrief + foto
 

<= terug naar overzicht